„Dobry marketing, dobry personel”… dobre szkolenie

W czwartek 5 czerwca w siedzibie redakcji „Hotelarza” na warszawskiej Pradze odbyło się szkolenie „Dobry marketing, dobry personel”. Prowadzony w ramach Akademii Hotelarza cykl skierowany jest do właścicieli hoteli, dyrektorów oraz menedżerów odpowiadających za sprzedaż i marketing obiektów noclegowych. W całodniowym szkoleniu uczestniczyło 26 osób, reprezentujących hotele m.in. z Gdańska, Krakowa, Warszawy oraz województw: łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i śląskiego.



Program zajęć obejmował zagadnienia z marketingu, takie jak m.in. optymalizacja wydatków na marketing, uzależnienie strategii od lokalizacji, standardu oraz programu użytkowego obiektu, czy wykorzystanie Internetu do marketingu i sprzedaży miejsc noclegowych. Wykładowcami podczas wspomnianych bloków tematycznych byli: doradca i ekspert hotelowy Jacek Piasta,

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *