Gotówka w hotelu to już historia

Zintegrowane systemy zarządzania płatnościami są dziś nieodłącznym elementem nowoczesnych hoteli. Priorytetem właścicieli obiektów jest zapewnienie najwyższego bezpieczeństwa płatności i dotrzymywanie kroku nowościom technologicznym, tak by odpowiedzieć na oczekiwania klientów dotyczące szybkości i wygody przeprowadzanych transakcji.

Płatności bezgotówkowe są tańszą, szybszą i bezpieczniejszą metodą niż gotówka. Karta płatnicza od wielu lat jest nieodłącznym elementem każdego podróżnika. Pozwala mu na swobodne poruszanie się w kraju i za granicą, zarówno w celach prywatnych, jak i służbowych. Dziś, na szczęście, w sprawnej firmie trudno już sobie wyobrazić wypłatę gotówkowej zaliczki na poczet wyjazdu służbowego, wizytę w kantorze i portfel wypełniony różnymi walutami. Konieczność obsługi kart płatniczych przez hotel staje się przez to standardem, a o prestiżu obiektu świadczą dodatkowe, innowacyjne usługi, jakie hotele oferują swoim klientom.

Kartą zapłacisz za wszystko

Już pierwszy kontakt gościa z hotelem, bezpośrednio lub przez portal rezerwacyjny, w celu dokonania rezerwacji, nierzadko wymaga posłużenia się kartą, aby potwierdzić tożsamość, lub dokonać preautoryzacji. Następny kontakt hotelu z kartą ma miejsce w momencie pojawienia się gościa w obiekcie, podczas zameldowania. Gość zapłaci również za usługi dodatkowe, jak na przykład kolację w hotelowej restauracji, SPA czy pralnię. Do obsługi procesów płatności nie wystarczy już zwykły terminal POS. Ręczne rozliczanie transakcji również przecho [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Sebastian Ramatowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *