Narvil Conference & Spa

Hotel Narvil Conference & Spa to miejsce, które od samego początku miało pomysł na siebie oparty na bliskim kontakcie z naturą. Symbolem hotelu jest woda: jako żywiołowość, dobra energia i zdrowie. Hotel położony jest nad Narwią, jedną z najczystszych polskich rzek, która stała się inspiracją dla nazwy hotelu i nazewnictwa przestrzeni wewnętrznej nawiązującej do rzek, […]

Czytaj dalej


Grand Cru

Grand Cru to termin oznaczający najwyższą jakość win z Burgundii i Alzacji o długiej tradycji wytwarzania. Stąd wzięła się nazwa butikowego hotelu usytuowanego na Starym Mieście w Gdańsku. Wcześniej mieścił się tam m.in. magazyn win i stara winiarnia. Winnice i regiony objęte klasyfikacją Grand Cru posiadają potencjał uprawy doskonałych winogron oraz produkcji win o najlepszych […]

Czytaj dalej


Otwarcie Hampton by Hilton Warsaw Airport

18 września nastąpiło uroczyste otwarcie hotelu Hampton by Hilton Warsaw Airport, którym zarządza spółka Port-Hotel. Wśród zgromadzonych na uroczystości osób znaleźli się m.in. podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke, przedstawiciele Hilton Worldwide i Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”. Hotel otworzyli (od lewej): Andrzej Saja, członek zarządu i […]

Czytaj dalej


Grand Green opening – Uniejów ecoActive&Spa

27 września w odbyło się oficjalne otwarcie nowego 3-gwiazdkowego Hotelu Uniejów ecoActive&Spa pod hasłem „Grand Green Opening”. Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonała właścicielka hotelu Regina Wiatr wraz z córkami: Aleksandrą, Izabellą i Wiktorią. Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonała właścicielka hotelu Regina Wiatr wraz z córkami: Aleksandrą, Izabellą i Wiktorią, a wśród zaproszonych gości była m.in. Dorota Soszyńska, […]

Czytaj dalej


Targi hotelarskie potrzebne!

Pod koniec września odbyły się targi Invest-Hotel w Poznaniu, a na początku października WorldHotel w Warszawie – dwie najważniejsze imprezy dla branży hotelarskiej w Polsce. Na obydwu było mniej wystawców niż poprzednio, a wielu z nich narzekało też na mniejszą liczbę gości. Czy to znaczy, że formuła spotkań targowych się kończy? Zdecydowanie nie! Hotelarze chcą […]

Czytaj dalej


Jak wybrać franczyzodawcę?

Wybór odpowiedniej marki, pod jaką ma działać hotel, to proces skomplikowany z uwagi na liczbę czynników, które należy wziąć pod uwagę. Jeśli jednak franczyzobiorca chce, aby jego obiekt generował jak najwyższe zyski, musi być dociekliwy i dokonać gruntownej analizy, aby wybrać najlepszą ofertę. W ramach cyklu poświęconego franczyzie hotelowej była już mowa o przyczynach rozwoju […]

Czytaj dalej


Tożsamość marki, cz. 2

Marka – jak budować jej siłę Dylematów związanych z tworzeniem marki mają zdecydowanie mniej ci inwestorzy, który na samym początku inwestycji decydują się związać z siecią hotelową w ramach franczyzy, przekazania hotelu w dzierżawę czy umowy o zarządzanie. Ale takie sytuacje zdarzają się póki co rzadko, dlatego też określenie cech marki i jej przesłania dla […]

Czytaj dalej


Hotelarz odpowiada za rzeczy gości

„Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez gości w pokojach” – takie zapisy można spotkać w regulaminach wielu hoteli i innych obiektów noclegowych, które próbują w ten sposób wyłączyć swoją odpowiedzialność za zniszczenie lub kradzież rzeczy wniesionych przez gościa. Taki zapis z reguły wystarczy, żeby nieświadomy swoich praw klient zaniechał dochodzenia roszczeń wobec hotelu. […]

Czytaj dalej


Lektura obowiązkowa – umowa leasingowa

Najważniejszym punktem w całym procesie leasingu jest podpisanie samej umowy. Na co zwracać uwagę przed jej zawarciem? O co pytać przedstawiciela firmy leasingowej zanim ją podpiszemy? Gdzie czyhają pułapki? Każda umowa leasingowa powinna składać się z: – części głównej – harmonogramu opłat – warunków ogólnych oraz innych dokumentów typu: – protokół zdawczo–odbiorczy – porozumienia co […]

Czytaj dalej