Investon rozwija sieć hoteli

Investon rozwija sieć własnych hoteli Ideal. Do końca 2010 r. w Polsce ma być 6–10 obiektów działających pod tą marką. Swoje hotele Investon chce finansować, tak jak dotychczas, z funduszy własnych i kredytów bankowych. Rozwój sieci będzie następował również poprzez licencje. Spółka zakłada dwa warianty współpracy: obiektom już działającym dajemy logo, system rezerwacji i sprzedaży oraz wspólne działania marketingowe – mówi Jacek Piasta, wiceprezes spółki Investon. W drugim wariancie inwestor może kupić projekt budowlany, wykonawstwo i zarządzanie stworzonym hotelem. Liczba hoteli we franczyzie nie powinna jednak przekroczyć liczby własnych obiektów spółki Investon. Wartości, jakie otrzymają inwestorzy, to – oprócz wspólnej marki – całodobowy, ogólnopolski system rezerwacji. Koszty inwestycji nie przekraczają średnich cen w tym sektorze, czyli poniżej 30 tys. dol. (92,1 tys. zł) za pokój hotelowy. Spółka otrzymała kapitał założycielski z TON Agro (spółka-matka Investona), budowa hoteli zaś finansowana jest z kredytów bankowych. Kapitał zakładowy wynosi obecnie 5,7 mln zł. Dzisiaj pod marką Ideal funkcjonują dwa hotele: w Pruszkowie (woj. mazowieckie) i Świebodzinie (woj. lubuskie). Szerzej o tej sieci pisaliśmy w „Hotelarzu” nr 8/2004.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *