Zmiana oferty hotelowego SPA

Autor: Anita Bajdalska
Ofertę zabiegową w hotelach SPA należy co jakiś czas aktualizować. Dlaczego? Bo takie są oczekiwania gości. W pewnym momencie nudzą się oni dotychczasowymi zabiegami i oczekują nowości. „Klient nasz pan”, więc menu SPA trzeba dopasować do jego oczekiwań, wzbogacając o nowe masaże i rytuały. Z tym procesem się wiążą się pewne trudności. Jak się do tego przygotować? Nawet stali goście, zadowoleni z jakości świadczonych usług SPA i ze względu na nią powracający do miejsca, gdzie oferta spełnia ich oczekiwania, po doświadczeniu kilkunastu zabiegów z menu SPA zaczną w pewnym momencie pytać o nowe usługi i nowe kosmetyki. Taka jest po prostu natura ludzka. Zmieniać co dwa lata Goście szukają nowych doznań i są gotowi za nie zapłacić. Będą wręcz dopominać się o nowe zabiegi, a jeśli ich nie dostaną, poszukają ich u konkurencji. Dlatego firmy kosmetyczne znające potrzeby gości SPA starają się minimum dwa razy w roku wprowadzać nowe zabiegi do swojej oferty, jednak dla grona bywalców SPA jest to zbyt mało. Jeśli gość spędza w SPA jeden weekend w miesiącu, codziennie wykonując jeden zabieg, po kilkunastu miesiącach nie bardzo ma w czym wybierać, bo wszystkie zna już prawie równie dobrze jak terapeuta, który zabiegi wykonuje. Dlatego Menu SPA powinno być uważnie analizowane i co dwa lata zmieniane, aby nie znudzić nim stałych gości, przyciągać nowych i nie być posądzonym o zatrzymanie się w miejscu, gdy na rynku pojawia się wiele nowości. Decyzja o zmianie oferty to jedno, ale jej wprowadzenie w życie to drugie. Nie można tego dokonać z dnia na dzień. Jest to proces, który trzeba zaprojektować i zaplanować w czasie. Wymaga to wiedzy z zakresu kosmetyki, marketingu oraz trendów obowiązujących na rynku, a czasami także badań opinii w postaci ankiet gości hotelu. Przystępując do pracy warto podzielić ją na poszczególne etapy i ustalić harmonogram działań, jakie mamy do zrealizowania. Nowe marki Pierwszy etap powinien opierać się [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *