Nowe marki dla nowej generacji

Autor: Piotr Stawiński
Sieć Carlson Rezidor, do której należy m.in. Radisson Blu, planuje wprowadzić na rynek dwie nowe marki: lifestyle’ową Radisson Red – skierowaną do tzw. generacji millennialsów i Quorvus Collection, skupiającą obiekty luksusowe. Nad nową marką lifestyle’ową skierowaną do młodszego pokolenia gości myśli też Hilton Worldwide, a już w maju taka markę pod nazwą HTL wprowadza Scandic Hotels. Marka Radisson Red ma stworzyć nową kategorię w branży hotelarskiej – „lifestyle select”, czyli funkcjonującą w segmencie upscale, ale z ograniczonymi usługami gastronomicznymi i konferencyjnymi. Przez Carlson Rezidor opisywana jest jako marka „zaprojektowana i rozwijana, aby dostarczyć dzisiejszemu gościowi doświadczenia jutra”. Oparta będzie na nowoczesnym designie oraz „rozpoznaniu rosnącej roli, jaką technologia odgrywa w uła [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *