Dominują pesymiści

W tym miesiącu zapytaliśmy hotelarzy o ich prognozy dotyczące frekwencji w sezonie letnim. I niestety okazało się, że widzą oni przyszłość w ciemnych barwach.


ht_2009_04-35.jpg

Na podstawie dotychczasowych rezerwacji miejsc można już oceniać spodziewaną liczbę gości w porównaniu do lata 2008 r. Dzięki temu możemy się przekonać w praktyce, czy pesymistyczne opinie dotyczące branży hotelarskiej mają potwierdzenie w faktach, czy też są jedynie efektem samonakręcającej się spirali strachu. Niestety - znajdują potwierdzenie. Aż 42 proc. z wszystkich 98 uczestników naszej sondy spodziewa się mniejszego obłożenia swoich obiektów w miesiącach letnich niż rok wcześniej.


Tylko co piąty (21 proc.) liczy na to, że b [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *