DoubleTree by Hilton Łódź w światowej czołówce

Łódzki DoubleTree by Hilton zajął w światowym rankingu marki drugie miejsce spośród 80 hoteli zlokalizowanych poza Ameryką Północną i Południową. Sondaż SALT (service and loyalty tracking) jest ciągłym badaniem satysfakcji klientów hoteli sieci DoubleTree by Hilton.



Codziennie zewnętrzna firma gromadzi opinie hotelowych gości, którzy oceniają jakość usług oferowanych przez dany obiekt. Respondenci przyznają punkty w pięciu kategoriach, opiniując m.in. czystość pokoi i łazienek, jakość posiłków, uczynność i życzliwość personelu czy realizację standardów przyjętych przez markę. – Drugie miejsce w rankingu to potwierdzenie jakości naszej oferty, która została doceniona już na starcie w wewnętrznym audycie marki, kiedy to zostaliśmy uznani za najlepszy hotel pośród 45 operujących obiektów naszej sieci w Europie – mówi Sławomir Nowak, dyrektor generalny DoubleTree by Hilton Łódź. Hotel został otwarty w lipcu 2013 roku na terenie dawnej łódzkiej Wytwórni Filmów Fabularnych. To pierwszy i na razie jedyny DoubleTree by Hilton w Polsce. Hotel oferuje 200 pokoi, restaurację Four Colors, strefę Spa&Health Club oraz centrum konferencyjne z ośmioma salami i salą balową. Razem z przylegającymi halami kongresowymi i kinem 3D Wytwórnia tworzy przestrzeń konferencyjno-wystawienniczą o powierzchni 4,5 tys. mkw. Swoją stylistyką nawiązuje do filmowej historii miejsca. W ostatniej edycji konkursu „Hotelarza” na Hotel z Pomysłem 2013 zajął drugie miejsce spośród ponad 120 obiektów i wygrał w kategorii Najlepszy Hotel w Mieście. Należy do Grupy

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *