Marka przyciąga markę

Autor: Małgorzata Morek

W Polsce dziala coraz więcej obiektów hotelowych, które zlokalizowane są tuż obok bądź stanowią część galerii handlowej czy biurowca. Synergia biznesowa pomiędzy jedną a drugą funkcją jest bardzo ciekawa.

Zarządzający hotelem mają możliwość nawiązania naturalnie bliskiej współpracy z najemcami, a najemcy to bardzo często przedstawiciele różnych marek i punktów usługowych. Niezależnie od branży, każdy próbuje zainteresować klientów swoją ofertą. Właściciele sklepów szukają różnych możliwości, aby zachęcić do zakupów również gości odwiedzających hotel. Efekty synergii Goście hotelowi często wykorzystują wolny czas (np. po spotkaniach biznesowych) na krótkie zakupy w galerii. Z oferty galerii korzystają też osoby im towarzyszące. W takim przypadku ważnym kryterium wyboru noclegu jest istnienie galerii tuż obok hotelu, nie wspominając o bezpośrednim przejściu z jednego miejsca do drugiego. Kolejnym elementem synergii biznesowej jest możliwość korzystania przez zarządzających poszczególnymi punktami sprzedaży z oferty hotelu. Zdecydowaną większość powierzchni w galeriach zajmują sklepy i restauracje sieciowe. Zarządzający nimi prowadzą rekrutacje, szkolenia, organizują spotkania biznesowe. Bardzo wygodne jest więc dla nich nawią [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.