Autor: Rafał Szubstarski

Czym różnią się profesjonalne kosmetyki SPA od zwykłych Barbara Przybylska, Clarena
Korzystając z oferty salonów kosmetycznych lub SPA, gość decyduje się na wzięcie udziału w rytuale pielęgnacyjnym. A to wpływa na dobór kosmetyku, który powinien mieć odpowiednią formę, działanie, zapach etc. - Dlatego asortyment przygotowywany na potrzeby salonów SPA i kosmetycznych różni się od oferty rynkowej. Występują w nim m.in. mikronizowane algi, błota, pasty, masła, maski gotowe, płatki kosmetyczne, masy służące do przygotowania preparatów tuż przed nałożeniem, pilingi cukrowe itp. Tego typu kosmetyków nie sposób spotkać na półce sklepowej - tłumaczy Łukasz Pyzioł.
- jakością - kosmetyki profesjonalne zawierają więcej składników aktywnych, nawet powyżej 30 proc.
- ceną - uzależniona jest od składu kosmetyku
- rezultatami - efekty widoczne już po bardzo krótkim okresie stosowania
- zaawansowanymi procesami produkcji
- dostępnością - głównie w gabinetach kosmetycznych, salonach wellness & SPA
- prestiżem - kosmetyk, który trafia na półkę kosmetyków SPA, kojarzy się z luksusem, dlatego też niejednokrotnie producenci nadużywają tej nazwy, aby zachęcić klientów do zakupu
Z błota i pereł Każda z firm działających na rynku SPA w swej ofercie ma preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała przeznaczone dla poszczególnych typów skóry i oddziałujące na konkretne problemy, jak: odwodnienie, dewitalizacja, zmiany spowodowane działaniem czasu czy przebarwienia skórne. Różnice między producentami polegają na różnych technikach wykonania zabiegu, rodzaju stosowanych preparatów, a także wykorzystywaniu składników aktywnych i ich stężenia w poszczególnych produktach. Tworzone są autorskie masaże, specyficzne metody aplikacji, z którymi zapoznawani są profesjonaliści współpracujący z daną marką. - Oferty firm są bardzo bogate, natomiast każda z nich stara się wykreować swoją specjalizację w tej branży - mówi Barbara Przybylska z Clareny. - Jedni czerpią z bogactwa mórz i oceanów, drudzy opierają się na tym, co naturalne, inni specjalizują się w kosmetykach bliskich produktom farmaceutycznym. Każda z tych firm znajduje swoich klientów w zależności od tego, jakie produkty posiada w swojej ofercie.
Podstawowy podział zabiegów: Monika Grudnik-Wroniszewska, Pevonia Botanica
[...]
- zabiegi podstawowe (np. do skóry suchej, mieszanej, tłustej, wrażliwej, problematycznej),
- kuracje witaminowe, głęboko nawilżające, regenerujące, odmładzające,
- zabiegi relaksujące, antystresowe, poprawiające samopoczucie,
- zabiegi energizujące ciało i umysł,
- zabiegi wyszczuplające i modelujące sylwetkę,
- luksusowe i ekskluzywne terapie przeciwstarzen
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Komentarze