Po sezonie w Krakowie – Zachęcić gości w okresie małego ruchu turystycznego

Łukasz Ochoński
Autor jest kierownikiem marketingu w krakowskim trzygwiazdkowym HOTELU ATRIUM

O ile frekwencja w hotelach dwu-, trzy- i czterogwiazdkowych w Krakowie podczas sezonu cieszy właścicieli obiektów, o tyle kończąca się właśnie zima to czas, w którym krakowscy hotelarze dokładają wytężonych starań, by pozyskać gości.

Ubiegły rok był bardzo dobry dla krakowskich hotelarzy dzięki wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej i lepszej niż to bywało
w przeszłości promocji Krakowa jako miasta atrakcyjnego i bezpiecznego dla turystów. Sezon w niektórych krakowskich hotelach rozpoczął się już w marcu i trwał do końca listopada. Nawet grudzień, i to nie tylko w okresie świąt Bożego Narodzenia, był czasem, w którym hotelarze mieli pełne ręce pracy.
    Najtrudniej jest jednak w okresie styczeń – luty, kiedy to Kraków nie notuje dużej liczby odwiedzających (obchody 60. rocznicy wyzwolenia obozu
w Auschwitz były wyjątkiem). Jak zatem wypełnić hotel przez te dwa, trzy miesiące, jak spowodować, aby obiekt nie przynosił strat lub by dochody choć zrównoważyły koszty? Czym zape [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Łukasz Ochoński

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *