Bajeczny widok… przy oknie

Goście hotelowi często proszą o pokój z pięknym widokiem przez okno. Dlatego ważnym aspektem aranżacji wnętrza są dekoracje okienne, które stanowią zarówno dopełnienie stylizacji pokoju, jak i pełnią bardzo praktyczne funkcje zaciemnienia lub… rozjaśnienia wnętrz.

Na rynku dostępnych jest szereg zasłon i firan, rolet, paneli, żaluzji itp. Na wybór produktu do konkretnego hotelu wpływ ma wiele czynników.

Co jest najlepsze w hotelu?

Podstawowym kryterium jest spełnianie funkcji dekoracyjnej i jednocześnie praktycznej, a w dzisiejszych czasach, przy tak dużej ofercie można je swobodnie połączyć. Dekoracyjne produkty typu roleta rzymska, zasłona na fleksach (haczykach) czy na kołach są dobrym rozwiązaniem, gdy pomieszczenie nie zawiera zbyt wielu ozdobników. Nie należy „przeładować” wnętrza, gdyż nadmierna ilość elementów może do niego wprowadzić chaos. Funkcja praktyczna, czyli w jakim stopniu będzie oświetlone wnętrze, zależy od lokalizacji pomieszczenia (czy jest to bardzo jasne wnętrze, czy wprost przeciwnie). W przypadku bardzo słonecznych wnętrz poleca się tkaniny mniej transparentne, produkty osłaniające większą przestrzeń okna, np. rolety rzymskie. Natomiast w przypadku pomieszczeń z małą przestrzenią okien lub od strony północnej lepszą opcją będą produkty wykonane z przejrzystych tkanin o jasnym kolorze. Kolejnym czynnikiem przy wyborze produktu jest ilość przestrzeni w obrębie okna, którą można poświęcić na dekorację. Przy większej ilości miejsca można pozwolić sobie na obszerne zasłony z lambrekinami c [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Patoleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *