Dobra oferta konferencyjna jest sztuką

Dziś krótkie komunikaty i pismo obrazkowe stanowią podstawę wymiany informacji. Zastępują one nieuchronnie sztukę konwersacji. Oferta konferencyjna musi wpisywać się w ten kanon oczekiwań klientów – ma być czytelna i bez zbędnych informacji.



Pracownicy w działach bankietów i konferencji wiedzą, że o klienta w dobie kryzysu muszą walczyć praktycznie 24 godziny na dobę, a najlepsza w tej walce jest strategia B2B. Ich plany sprzedażowe obejmują nie tylko realizacje podstawowych usług, ale często zobligowani są do oferowania dodatkowych usług, aby zwiększać wartość realizowanych eventów.

Aby to zadanie zostało zrealizowane, pracownik musi:
– po pierwsze – potrafić prawidłowo zdefiniować potrzeby klienta,
– po drugie – błyskawicznie na podstawie dokonanej analizy przesłać ofertę do klienta,
– po trzecie – oferta musi być tak przygotowana, aby klient potrafił ją od razu przeczytać i aby wskazywała te elementy na których mu zależało,
– po czwarte – „wykonać robotę za klienta” – wybrać od razu menu do kalkulacji, przygotować dokładną specyfikację, zamówić busa, zaproszenia itd.; uwaga: bez zbędnej wymiany maili!
– po piąte – zrealizować szybko i sprawnie event, a potem za niego odpowiednio podziękować,
– po szóste – aby zapamiętać preferencje klienta na przyszłość.

Co ważne, klienci nie oczekują obecnie od hoteli nadgorliwych pracowników, którzy będą pytać, zabiegać, wysyłać prezentacje usług i setki wariantów menu. Oczekują sprawnego załatwienia sprawy przy minimalnym zaangażowan [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Blanka Retmańska–Man

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *