5 sposobów na poprawę obsługi klienta przez front desk

Chyba w niczyich rękach bardziej niż w rękach pracowników linii pierwszego kontaktu (tzw. front desk) nie leży odpowiedzialność za zadowolenie gości. Od pracowników front desku jesteśmy najbardziej zależni w zakresie wyrobienia przez gości wrażenia na temat hotelu. Ich profesjonalizm jest kluczowy dla każdej firmy, ale dla hotelu w szczególności.



Nie trzeba chyba tłumaczyć, dlaczego. Wiadomo, że zadowoleni klienci wracają, stają się stałymi klientami, wydają coraz więcej pieniędzy, łatwiej (i taniej) ich zatrzymać, a dodatkowo lojalni klienci przyprowadzają następnych i w nieformalny sposób tworzą dobrą reputację hotelu. Cały proces pozyskania lojalności gościa zaczyna się od naszych pracowników lub od pracowników dostarczanych przez naszego „dostawcę” personelu. Zatem w jaki sposób osiągnąć najwyższą jakość obsługi pracowników front desk i utrzymać stały wysoki poziom zadowolenia klientów? Poniżej pięć wskazówek, które w tym pomogą:

1. Właściwa selekcja pracowników

Ludzie, którzy na co dzień pracują z naszymi gośćmi, muszą być selekcjonowani bardzo ostrożn [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Pamela Gmiter, Adam Jastrzębski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *