1 września pierwszych gości przyjmie 3-gwiazdkowy ibis Styles Riga. Obiekt oferuje 76 h pokoi, ponadto mieszczą się w nim trzy sale konferencyjne, o łącznej powierzchni 114 metrów kwadratowych. W hotelu dominuje motyw marynistyczny, który jest obecny wszędzie, przypominają o nim wielka kotwica w lobby czy grafiki z motywami portu w pokojach.
Marka ibis Styles
Grupa Orbis wprowadza kolejną markę z portfolio Accor do regionu Krajów Bałtyckich. Po otwarciu
w tym roku hoteli Mercure Marijampole i Mercure Riga Center, przyszedł czas na ibis Styles Riga. Marka działa w sektorze ekonomicznym, jej znakiem rozpoznawczym jest unikalny design i wyjątkowa opowieść, motyw przewodni kryjący się za każdym obiektem. Na świecie nie ma dwóch tak samo wyglądających hoteli ibis Styles. To, co je łączy,
to prostota, interaktywność i jakość świadczonych usług. Sieć oferuje swoim gościom pakiet all-inclusive – śniadania oraz dostęp do Internetu zawsze są wliczane w cenę pokoju.
Wyjątkowy wystrój
Motyw marynistyczny, historia miasta oraz żegluga przewijają się w niemal każdej przestrzeni ibis Styles Riga. Wystrój wnętrz został zainspirowany ruchliwym życiem pobliskiego portu, a ustawiona w lobby ogromna kotwica, czy przypominające wielkie szpule z linami stoły, to tylko niektóre elementy zapraszające do wzięcia udziału w ekscytującej morskiej przygodzie. Ten wyjątkowy klimat został także uchwycony w pokojach, gdzie ściany udekorowane są kolorowymi malowidłami przedstawiającymi panoramę portu. Goście mogą poczuć się jak w latarni morskiej, wjeżdżając na 12. piętro, na którym zlokalizowano hotelową restaurację.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze