5 gwiazdek dla Blow Up

Blow Up jest połączeniem luksusu, innowacyjnej technologii, designu oraz eksperymentu
artystycznego. Indywidualnie urządzone 22 pokoje, nie mają numerów, zamiast
klucza gościom wręczany jest iPhone, który poprzez zdalne połączenie z ekranami
znajdującymi się na korytarzach pomaga im znaleźć pokój i otworzyć właściwe drzwi.





 iPhony
wyposażone są także w informacje umożliwiające swobodne korzystanie z usług concierge
– zarezerwowanie stolika, zamówienie taksówki – oraz informacje na temat wydarzeń
kulturalnych w Poznaniu i jego okolicy.
Blow Up wchodzi w skład kompleksu Blow Up Hall 50 50, obok Starego Browaru 50 50 oraz
Art Stations Foundation 50 50. Realizuje ono ideę 50 50, która leży u podstaw wszystkich inwestycji
Grażyny Kulczyk. Ich wspólną częścią jest pierwiastek sztuki.


Każdy projekt składa się w
50 proc. z działalności artystycznej, a druga połowa jest określana w zależności od specyfiki
danego przedsięwzięcia. Inspiracją dla nazwy kompleksu był film Michelangelo Antonioniego z
1966 roku „Powiększenie” (Blowup). To także nazwa projektu, wokół którego Blow Up Hall
50 50 został zaprojektowany – elektronicznej instalacji meksykańsko-kanadyjskiego artysty
Rafaela Lozano-Hemmera, który wystawiał swoje prace m.in. w londyńskim Tate Modern oraz
na Weneckim Biennale Sztuki.
Blow Up Hall jest zrzeszony w sieci Small Luxury Hotels of the World, do której należą też
Dwór Oliwski w Gdańsku, Le Regina w Warszawie i The Granary we Wrocławiu.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *