Hotelowe kosmetyki: ekologiczne, organiczne, bio

Światowe trendy na rynku kosmetyków konsumenckich istotnie wpływają na to, jakie oczekiwania stawiane są kosmetykom hotelowym. Na znaczeniu zyskują produkty ekologiczne, organiczne, oparte na naturalnych składnikach. Podejście proekologiczne i troska o środowisko mają znaczący wpływ przy wyborze kosmetyków.

Kosmetyki ekologiczne muszą być pozbawione:
– parabenów (konserwantów powodujących alergie i stany zapalne skóry),
– silikonów (nadają włosom połysk, lecz przy dłuższym stosowaniu powodują ich wysuszanie wewnętrzne, przez co są one kruche i łamliwe),
– substancji pochodzenia zwierzęcego (tanie mydło produkuje się ze zługowanego łoju krowiego, to lepsze z oleju palmowego),
– substancji modyfikowanych genetycznie (GMO),
– nie są testowane na zwierzętach.
– zawierają wiele składników pochodzenia naturalnego i są biodegradowalne w stopnie wyższym niż 90 proc.

W przypadku produktów oznaczonych jako organiczne dochodzą do tego kwestie takie jak:
– brak olejów mineralnych,
– minimum 95 proc. naturalnych składników, w tym nie mniej niż 10 proc. pochodzących z upraw organicznych.

Obserwuje się także wpływ ekologii na wygląd kosmetyków. W projektowaniu opakowań korzysta się z materiałów ekologicznych, podlegających obiegowi wtórnemu.

Dlaczego goście oczekują kosmetyków ekologicznych?

W ostatnich czasach odnotowuje się coraz więcej alergii skórnych, a jednocześnie rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów. Szczególnie w przypadku kosmetyków do pielęgnacji ciała poszukiwane są produkty odpowiednie do wrażliwej skóry i przyjazne dla środowiska. Dodatkowym argumentem są wartości etyczne. Jeżeli hotel kładzie nacisk na ochronę środowiska i zrównoważony rozwój, [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Patoleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *