Wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe

26 marca odbyło się kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone tematowi "Sprzedaż i Marketing – wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe".  W szkoleniu wzięło udział ponad. 20 uczestników.




Janusz Mitulski, ekspert rynku hotelarskiego z firmy consultingowej Horwath HTL, która jest też patronem merytorycznym AH, omówił kwestie związane z  rodzajem obiektu a organizacja sprzedaży w hotelu m.in. w jaki sposób standard obiektu i zakres usług wpływa na liczbę  pracowników sprzedaży, a także: nowoczesne technologie a efektywność działu sprzedaży.



Sylwia Spychała, trener z firmy szkoleniowej K2, zaprezentowała uczestnikom zasa [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *