Mercure Bydgoszcz Sepia oficjalnie otwarty

29 grudnia marka Mercure w Polsce powiększyła się o czterogwiazdkowy hotel Mercure Bydgoszcz Sepia. To pierwszy obiekt tej międzynarodowej marki w Bydgoszczy, drugi w województwie kujawsko-pomorskim i dwudziesty pierwszy w naszym kraju. Hotel działa na zasadzie umowy franczyzowej podpisanej z Grupą Orbis. Mercure Bydgoszcz Sepia dysponuje 90 pokojami o zróżnicowanym wyposażeniu, w tym 23 jednoosobowymi, 62 dwuosobowymi oraz 4 o podwyższonym standardzie - Privilege i apartamentem z widokiem na Stare Miasto. Infrastruktura obiektu dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przynależność do międzynarodowej sieci hotelowej o rozpoznawalnej marce daje stabilność prowadzenia biznesu. Zdecydowaliśmy się na dołączenie do marki Mercure, ponieważ to aktualnie niekwestionowany lider w kategorii hoteli w klasie średniej w Polsce. Filozofią działania sieci jest unikatowy charakter każdego obiektu, oryginalność i lokalne akcenty. Ze względu na położenie naszego hotelu naprzeciwko Opery Nova zdecydowaliśmy się, że motywem głównym będzie muzyka, która przejawia się w wystroju i wnętrzach hotelu. – mówi Violeta Politowska, dyrektor hotelu Mercure Bydgoszcz Sepia. Hotel dysponuje dwiema wygodnymi salami konferencyjnymi. Możliwość swobodnej aranżacji przestrzeni gwarantuje organizację spotkań zgodnie z oczekiwaniami klientów. Restauracja z tarasem widokowym oferuje miłą atmosferę oraz pyszne dania kuchni regionalnej przyrządzane na bazie lokalnych składników. Natomiast w barze goście mogą skorzystać z oferty napojów i przekąsek oraz odprężyć się przy akompaniamencie relaksującej muzyki. Hotelowe centrum fitness z sauną pozwala zadbać o kondycję oraz zregenerować siły po intensywnym dniu konferencyjnym lub zwiedzaniu okolicy. Od wielu lat, w zaplanowany i konsekwentny sposób rozwijamy potencjał sieci Mercure. Efektem tej pracy jest powiększająca się liczba klientów zainteresowanych franczyzą. Mercure Bydgoszcz Sepia to 23. hotel w naszej sieci, włączając inwestycje na Litwie i Łotwie. Wprowadzając usługi takie jak „Gwarancja Jakości Mercure” stale dbamy o najwyższe standardy usług oraz zwiększanie wiarygodności na rynku. Pozwala nam to na oferowanie potencjalnym klientom produktów, które będą jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania. - mówi Joanna Świerkosz, dyrektor sprzedaży, marketingu i dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis. Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (470 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Sieć hoteli Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie położonych w centrum miast, nad morzem lub w górach.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *