Dobre marki przyciągają klientów

Rozmowa z Sandrą Stuchły, dyrektor hotelu ibis Styles Wałbrzych.



Państwa hotel otworzył się w 2012 roku, w czasie gdy w Wałbrzychu funkcjonowało już wiele hoteli o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym. Na początku 2013 roku przyłączono hotel do Grupy Hotelowej Orbis/Accor. Dlaczego zdecydowano się na markę ibis Styles?

Zdecydowaliśmy się na ekonomiczny hotel 3-gwiazdkowy z marką ibis Styles, ponieważ chcieliśmy uatrakcyjnić naszą ofertę i sprzedawać oryginalny oraz nowoczesny produkt w przystępnej cenie, którego brakowało w Wałbrzychu. Po zbadaniu rynku wiedzieliśmy, jaki zakres świadczonych usług zadowoli naszych potencjalnych gości i jakie są ich potrzeby. Marka ibis Styles jest bardzo nowoczesna, dynamiczna i pełna kolorów, z których nasi goście mogą czerpać energię i pozytywne emocje. Nasz hotel wyróżnia oryginalny i niestandardowy wystrój, o barwnej kolorystyce i optymistycznej atmosferze, z nutą śmiałości i poczuciem humoru. Każdego dnia udowadniam [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *