Łóżko w hotelu: Sprężyny, kieszenie, pianki

Łóżko jest najważniejszym elementem wyposażenia pokoju hotelowego. Gość zazwyczaj ocenia pobyt przez pryzmat tego, jak w danym hotelu się wyspał. Dlatego ważne jest, aby – bez względu na budżet, jaki przeznaczony zostanie na łóżko – było ono profesjonalnie skonfigurowane.

 

Co oznacza konfiguracja? Materac do łóżka hotelowego dobiera się w sposób inny niż materac do domu. W sypialni domowej użytkownik łóżka jest każdej nocy ten sam. Kupując materac spędza on w sklepie wiele czasu, doradcy wybierają dla niego najbardziej optymalny, a on sam wypróbowuje najbardziej wygodny materac dla siebie – dziś coraz częściej z pianki wysokosprężystej, lateksowej lub termoelastycznej. Nie da się tego zrobić w przypadku łóżka hotelowego. Każdej nocy śpi na nim inny gość, nie tylko różniący się wagą i wzrostem, ale też pozycją, w której śpi, i częścią materaca, na której lubi to robić. Materac hotelowy musi zatem być uniwersalny. Takim materacem jest materac sprężynowy.


Z czego składa się łóżko?

Materace sprężynowe (wyróżnia się dwa rodzaje: bonelle – połączone ze sobą drutem sprężyny, i kieszonkowe – każda sprężyna w osobnej materiałowej kieszonce, dzięki czemu pracują one niezależnie od siebie, umożliwiając lepsze podparcie) oprócz uniwersalności mają jeszcze dodatkowe zalety, które potrzebne są w materacu hotelowym:

  • stosunkowo niewysoka cena, wynikająca z tego, że produkcja tych materacy jest prosta, technologia już dawno wymyślona – nie są one nowinkami; z rynku materacy domowych wypierane są one przez piankow
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Marcin Lorych

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *