Outsourcing – po dwóch stronach usługi

Outsourcing jest sposobem na obniżenie kosztów działania firmy, którego
popularność rośnie już
od końca lat 90. Firmy zlecają na zewnątrz prace, które nie stanowią
podstawy ich biznesu, a generują
jedynie koszty. Do najczęściej zlecanych należą usługi sprzątania i
dbania o czystość. Do branży hotelarskiej
ta forma zawitała na dobre w połowie tej dekady, choć akurat w hotelach
te usługi nie stanowią
marginesu działalności, ale mają wpływ na świadczenie usługi podstawowej
– komfortu pobytu gościa.



Stąd też wielu właścicieli i dyrektorów obiektów noclegowych
ma wątpliwości, czy zlecać tego typu usługi firmom
zewnętrznym. Obawiają się, ze stracą kontrolę nad
częścią ważnej działalności swojego hotelu, a ewentualne
błędy pracowników zewnętrznych będą miały bezpośrednie
przełożenie na opinię o obiekcie, a w efekcie na późniejsze
wpływy.
Aby managerowie obiektów hotelarskich, którzy nie mają do
końca wyrobionej opinii na ten temat, mogli dowiedzieć się o niej
więcej na łamach HOTELARZA prezentujemy dwugłos: firmy świadczącej
usługi outsourcingowe dla hotelarstwa i dyrektora hotelu,
który korzysta z takich usług.



Arkadiusz Choczaj,

kierownik marketingu CWS -boco Polska


Korzystanie z usług firm zewnętrznych w zakresie zarządzania
czystością staje się z dnia na dzień bardziej popularne. Najczęściej
spotykamy się w tej kwestii z outsourcingiem usług firm sprzątających.
Warto jednak zainteresować się dodatkowo usługą „wynajmu
czystości”, która doskonale uzupełni obowiązki personelu sprzątającego.
W zakresie utrzymania czystości w toalecie firma zewnętrzna
może zaoferować wynajem urządzeń higieny, ich regularny serwis i
do [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiktor Kołakowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *