Sieć Marriott International uruchomiła butikową markę Edition.
Pierwszy obiekt znajdzie się w Waikiki Beach na Hawajach i zostanie
otwarty w październiku, drugi powstanie w Stambule w grudniu.
Koncepcja nowej marki Marriott opiera się stworzeniu indywidualnej
i niepowtarzalnej przestrzeni, przy czym wszystkie hotele będą różne
od siebie. Marriott będzie operatorem tych obiektów, ale należały
będą one do indywidualnych inwestorów.Sieć Marriott International uruchomiła butikową markę Edition. Pierwszy obiekt znajdzie się w Waikiki Beach na Hawajach i zostanie otwarty w październiku, drugi powstanie w Stambule w grudniu. Koncepcja nowej marki Marriott opiera się stworzeniu indywidualnej i niepowtarzalnej przestrzeni, przy czym wszystkie hotele będą różne od siebie. Marriott będzie operatorem tych obiektów, ale należały będą one do indywidualnych inwestorów.
Pierwszy obiekt znajdzie się w Waikiki Beach na Hawajach i zostanie
otwarty w październiku, drugi powstanie w Stambule w grudniu.
Koncepcja nowej marki Marriott opiera się stworzeniu indywidualnej
i niepowtarzalnej przestrzeni, przy czym wszystkie hotele będą różne
od siebie. Marriott będzie operatorem tych obiektów, ale należały
będą one do indywidualnych inwestorów.Sieć Marriott International uruchomiła butikową markę Edition. Pierwszy obiekt znajdzie się w Waikiki Beach na Hawajach i zostanie otwarty w październiku, drugi powstanie w Stambule w grudniu. Koncepcja nowej marki Marriott opiera się stworzeniu indywidualnej i niepowtarzalnej przestrzeni, przy czym wszystkie hotele będą różne od siebie. Marriott będzie operatorem tych obiektów, ale należały będą one do indywidualnych inwestorów.
Komentarze