iTaxi dla hoteli

Firma iTaxi uruchomiła specjalną usługę dla branży hotelarskiej, dzięki której goście mogą zamówić taksówkę oznaczoną logo iTaxi za pomocą ekranu dotykowego umieszczonego przy recepcji. Z usługi tej korzystają już m.in. hotele Harenda w Warszawie oraz Blow Up, Ilonn i Royal z Poznania.

System podaje szacowany koszt przejazdu. Taksówki jeżdżące z iTaxi wyposażone są dodatkowo w GPS, który umożliwia weryfikację poprawności przebytego już kursu. – Hotele z Poznania i Warszawy to pierwsi partnerzy korzystający z naszej oferty skierowanej do branży HoReCa. Wkrótce do tej grupy dołączą kolejne podmioty, z którymi trwają rozmowy – mówi Stefan Batory, prezes zarządu iTaxi. – Nasza propozycja to udogodnienie stworzone z myślą o gościach hotelowych, jak również możliwość reklamy poprzez wyświetlanie informacji o hotelu, podczas gdy aplikacja nie jest używana. iTaxi stanowi też duże ułatwienie dla osób pracujących na recepcji, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas spędzony na często nieudanych połączeniach z centralą. Nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami dla rynku hotelarskiego.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *