Inwestycje w Holiday Inn Józefów

Holiday Inn Warszawa Józefów w ramach podnoszenia standardu technicznego wdrożył system interaktywnych monitorów multimedialnych digital signage oraz zintegrowany system obsługi gości hotelowych TV & Mobile Guest Service – iLumio. Goście mają teraz bezpłatny dostęp do szybkiego nielimitowanego internetu poprzez sieć Social WiFi. Sale konferencyjne zostały wyposażone w nowy system audiowizualny. Multimedialne ekrany dotykowe ulokowane przy […]

Czytaj dalej


Rola event managera

Zatrudnienie event managera/animatora jest rozwiązaniem, mogącym w dużym stopniu podnieść atrakcyjność wypoczynku w hotelu, a tym samym zapewnić mu przewagę konkurencyjną. Dobry animator jest łącznikiem między gośćmi a osobami pełniącymi funkcje operacyjne. Ma większy i zawsze bezpośredni kontakt z klientami hotelu. Rozmawia, słucha, daje się lubić, pamięta imiona dzieci… Taka osoba promuje ofertę całego obiektu […]

Czytaj dalej


BW Villa Aqua znowu otwarta

Odnowiona restauracja, zmodernizowana sala konferencyjna, bogatsze wyposażenie pokoi i nowa, nawiązująca do nadmorskich plaż kolorystyka to niektóre zmiany wprowadzone w sopockim hotelu Best Western Villa Aqua, który po trzech miesiącach ponownie od lutego przyjmuje gości. Obiekt położony jest 250 m od plaży, w otoczeniu lasu i licznych atrakcji rekreacyjnych. M.in. właśnie nadmorskie położenie obiektu znalazło […]

Czytaj dalej


Motywowanie recepcjonistów

Recepcjonista hotelu dostał 200 zł netto podwyżki. Jest niezwykle zadowolony – była to pierwsza podwyżka od 2012 roku, gdy rozpoczął pracę. Czekał na podniesienie płacy, uważał, że bardzo na to zasługuje. Sądzi, że od teraz jest najlepiej zarabiającym recepcjonistą w obiekcie. Jego pracodawca jest przekonany, że zagwarantował sobie właśnie kolejne trzy lata jego znakomitej pracy. […]

Czytaj dalej


PIT pokłócił się z POT o booking.com

„W związku z docierającymi do Izby głosami oburzenia ze strony naszych członków – przedstawicieli biur podróży, turystyki przyjazdowej i hotelarzy, chcielibyśmy wyrazić stanowczy protest dotyczący podpisania umowy o współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej z portalem rezerwacyjnym booking. com”, napisal do prezesa POT Rafała Szmytke wiceprezes Polskiej Izby Turystycznej Dariusz Wojtal. „Zdaniem PIT zamieszczenie na Narodowym Portalu […]

Czytaj dalej


Straty ze sprzedaży przedawnionych wierzytelności kosztem podatkowym?

Sprzedaż wierzytelności (zarówno przedawnionych, jak i nie) jest powszechnie stosowanym elementem działalności gospodarczej. Wielu przedsiębiorców prowadzących działalność w branży hotelowej posługuje się tym instrumentem, aby zminimalizować straty poniesione w wyniku nieuregulowania wierzytelności przez dłużnika. Niestety, rozliczenie podatkowe transakcji zbycia wierzytelności, szczególnie przedawnionych, wciąż budzi wiele wątpliwości. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 15 ust. 1 Ustawy […]

Czytaj dalej


Wiceminister spotkał się z branżą

Nowy wiceminister sportu i turystyki Tomasz Jędrzejczak spotkał się z przedstawicielami branży hotelarskiej, którzy zasygnalizowali mu najważniejsze problemy związane z m.in. z VAT-em, podatkiem od nieruchomości i prawami autorskimi. Spotkania takie mają odbywać się cyklicznie. Wiceminister podkreślił znaczenie sektora hotelarskiego w rozwoju turystyki, przedstawił prezentację „Stan rozwoju polskiej turystyki” i zaprosił zebranych do dyskusji. W […]

Czytaj dalej


Dalsza ekspansja urządzeń mobilnych

Choć laptopy i desktopy wciąż będą najczęściej wykorzystywanymi urządzeniami, to jednak coraz więcej czasu spędzamy ze smartfonem w ręce – i to o każdej porze dnia i nocy. Mnogość urządzeń i typów ekranów to nie tylko wyzwanie technologiczne (responsive web design), ale także marketingowe. Konta użytkowników np. Google lub Facebook pozwalają na lepsze targetowanie reklam […]

Czytaj dalej


Wojciech Liszka tworzy firmę doradczą

Wojciech Liszka, przez ostatnie siedem lat dyrektor sprzedaży i marketingu w Radisson Blu Kraków, uruchomił firmę doradczą Z-Factor dla branży turystycznej i hotelarskiej. Wraz z nim tworzą ją byli pracownicy krakowskiego Radissona. „Firma Z-Factor po raz pierwszy w Polsce w jednym zespole skupia specjalistów o tak bogatym doświadczeniu w każdym obszarze działalności hotelu. Każdy z […]

Czytaj dalej