Hotele przeciw TripAdvisor

Ponad 300 hoteli postanowiło wystąpić na drogę prawną za „zniesławienie” przeciw portalowi turystyczno-rezerwacyjnemu TripAdvisor opartemu na treściach generowanych przez użytkowników.


Ruch został zawiązany przez brytyjską firmę KwikChex specjalizującą się w zarządzaniu wizerunkiem on-line. Jak powiedział Chris Emmins, szef KwikChex serwisowi Tnooz.com ponad 300 hoteli z Anglii, USA i innych regionów zapłaciło już po 35 funtów wstępnej opłaty za przyłączenie się do akcji przeciw TripAdvisor. Organizacja zbiera hotelarzy pokrzywdzonych przez treści portalu. Główne zarzuty hotelarzy dotyczące TripAdvisor są następujące: - „TripAdvisor deklaruje, że nie jest odpowiedzialny z treści generowane przez użytkowników, ale z drugiej strony zastrzega sobie prawo do wszystkich wpisów”, - „TripAdvisor doradza użytkownikom ograniczone zaufanie, nawet gdy większość opinii o hotelu jest jednoznacznie pozytywna”, - „TripAdvisor nie udaje się podejmować odpowiednich działań, gdy opinia o hotelu jest ewidentnie fałszywa np. przez ich usuwanie, czy zaciemnianie.” Przedstawiciele TripAdvisor, która to firma jest częścią Expedia.com, stwierdzili, że nie mogą się wypowiadać w sprawach dotyczących działań

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.