Orbis – zmierzch marki

Polityka francuskiego Accoru w stosunku do polskiego rynku przypomina tę, którą zrealizowano już na Węgrzech – tamtejszy potentat hotelowy Pannonia Hotels został zmarginalizowany i sprowadzony do roli marki korporacyjnej. Podobny los czeka Orbis – i ogłoszono to w 85-lecie istnienia tej firmy.

Nowa strategia spółki Orbis SA zakłada zainwestowanie do końca 2009 r. 725 mln zł, głównie w sektor obiektów ekonomicznych. Swoje dostaną także inwestorzy finansowi Orbisu (Accor i fundusze inwestycyjne) – co roku ponad 30 proc. dywidendy od zysku spółki.

Czas na poważne marki!
Polityka Accoru w stosunku do polskiego rynku hote­lar­skiego przypominać będzie zrealizowaną już na Węgrzech. Tam­tejszy potentat hotelowy Pannonia Hotels został zepch­nięty na margines i sprowadzony do roli marki kor­pora­cyjnej. Jak wynika ze strategii przedstawionej na po­cząt­ku marca przez zarząd spółki, to samo czeka Orbis – jego miejs [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Zbyszek Bugaj

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *