Telewizor to element systemu

Autor: Piotr Stawiński
Goście wymagają od hoteli co najmniej takiego samego, a nawet lepszego, standardu, jaki mają w domu. A w swoich domach korzystają z coraz większych, coraz bardziej multimedialnych i zintegrowanych z innymi funkcjami telewizorów. I coraz częściej traktują je bardziej jako większy monitor, na którym mogą odtwarzać materiały ze swoich urządzeń mobilnych. I zarządzać wszystkimi urządzeniami w pokoju. I do tego za pomocą smartfona, a nie pilota. Nie wystarczy już zaoferować gościom kilkanaście kanałów telewizyjnych. Oni wymagają całościowych pakietów nowoczesnych usług. Teraźniejszością branży jest oferowanie im nowości technologicznych, które wychodzą poza ramy tradycyjnej telewizji. Systemy zarządzania pokojem Które rozwiązania technologiczne w hotelowym pokoju wydają się dzisiaj najważniejsze? Generalnie, znaczące udoskonalenie hardware’u telewizyjnego (daleko wykraczające poza wyposażenie go w HD). Gość oczekuje już od hotelu w ramach ceny za nocleg coraz bardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań i spodziewa się w pokoju co najmniej HDTV i/lub tabletu, pozwalającego kontrolować ogrzewanie, klimatyzację, sprawdzić menu w restauracji, korzystać z usług concierge. Bo możliwość podłączenia swoich mobilnych urządzeń zaczyna traktować już jako obowiązujący standard. Pilot hotelowy będzie wypierany przez smartfony i tablety, które poza tradycyjną obsługą odbiornika staną się kontrolerem całego systemu technicznego w pokoju. Za ich pomocą będzie można nie tylko zmienić program, ale też ustawić temperaturę, włączyć oświetlenie, zamówić posiłek czy przekazać gościowi informacje o najnowszej promocji. Ale ważne jest skupienie się na funkcjonalnych aspektach technologii, a nie na zabawkach. Nowoczesne rozwiązania stwarzają ogromne możliwości zarządzania energią, a mogą być instalowane bez dodawania nowego okablowania i nie trzeba w nich wymieniać baterii. W bardzo rozsądnej cenie można osiągnąć znaczne oszczędności. Tak więc obecnie mowa jest już nie o telewizorach w pokoju, ale o systemach interaktywnych rozwiązań, które umożliwiają gościowi większy dostęp w pokoju do rozrywki poprzez telewizor zintegrowany z sz [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *