Jak przygotować tradycyjną ulotkę i folder?

Pomimo rozwoju internetu jako medium promocji i sprzedaży tradycyjna ulotka i folder nadal pełnią istotną rolę w tym procesie. Najważniejszym składnikiem materiału reklamowego jest logo obiektu.

Nawet nieduży pensjonat musi mieć logo. Im jest ono prostsze, tym łatwiej zapamiętają je czytelnicy tych ulotek. Logo powinno się pojawiać możliwie często. Duże na pierwszej stronie, małe na każdej kolejnej.
Oprócz aspektów wizualnych i informacyjnych kluczowe znaczenie ma dotarcie z materiałami do odpowiedniego czytelnika. Materiały drukowane powinny dostać wszystkie biura podróży w regio [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *