Jak zachować EuroStandard w Turystyce?





Jak zachować
EuroStandard w Turystyce?


Wyższa
Szkoła Bankowa we Wrocławiu we współpracy z firmą szkoleniową
OPTA realizują projekt "EuroStandard 2012 w Turystyce”




W
ramach projektu realizowanych jest 10 tematów szkoleń
dla
pracowników recepcji, restauracji i innych placówek
gastronomicznych oraz kadry menedżerskiej hoteli i restauracji:


  • Standard
    obsługi Gościa hotelowego


  • Rozwój
    umiejętności osobistych


  • Standard
    obsługi Klienta restauracji


  • Standard
    i co dalej? - coaching jako element wdrażania standardu w Hotelu /
    Pensjonacie / Restauracji


  • Trening
    menedżerski


[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *