Reklama nie kłamie

Jakiś czas temu w jednej z gazet przeczytałam opis zdarzenia, które tak naprawdę może dotyczyć każdego obiektu hotelowego. Otóż niezadowolony klient zażądał odszkodowania, ponieważ jego zdaniem standard hotelu różnił się w rzeczywistości od tego, co pokazano na fotografiach w drukowanych materiałach reklamowych. Klient uznał, że został wprowadzony w błąd. Dowodził, że pobyt w hotelu nie odpowiadał jego wcześniejszym wyobrażeniom. Wspomniana historia zastanowiła mnie: czy również hotel, którego jestem dyrektorem, może zostać pozwany  o odszkodowanie w podobnych warunkach? Jak ustrzec się takiej sytuacji? Zaznaczam, że w naszych materiałach reklamowych staramy się pokazywać to, czym dysponujemy, choć czasem zdarza się nam nieco poprawić rzeczywistość.


Wniektórych przypadkach, podobnych do opisa-nego przez Czytelniczkę, może się zdarzyć,  że sąd przyzna klientowi odszkodowanie. Jednak nie bywa tak zbyt często. Aby do tego doszło, reklama hotelu musi być wyjątkowo nierzetelna. Zgodnie z prawem, jeśl [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Piwowarczyk

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *