Joanna Puchałka pokieruje sprzedażą Zamku Biskupiego w Janowie Podlaskim   PERSONALIA

Stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu w Centrum Konferencyjno–Wypoczynkowym Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim objęła Joanna Puchałka, która będzie odpowiedzialna za zbudowanie strategii sprzedażowo – marketingowej nowopowstającego obiektu oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami. Puchałka po ukończeniu studiów na kierunku Gospodarka Turystyczna pracowała w Biurze Podróży Triada, gdzie rozpoczęła swoją karierę w dziale greckim, a następnie awansowała na stanowisko kierownika w Pionie Produktu i supervisora ds. hoteli. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w wielokrotnie nagradzanym hotelu - Holiday Inn Warszawa Józefów, a ostatnio pracowała w luksusowym pięciogwiazdkowym butikowym - Mamaison Le Regina Warsaw. - Z wielką przyjemnością witamy Joannę Puchałkę w naszym nowym zespole. Cieszę się, że Joanna zdecydowała się wzmocnić nasz zespół hotelowy w Janowie Podlaskim. Jej dotychczasowe bogate doświadczenie jakie zdobyła zarówno w poprzednich miejscach pracy z pewnością pozwoli skutecznie realizować postawione przed działem sprzedaży i marketingu cele oraz zapewni sukces zamku od momentu jego otwarcia. Jest mi ogromnie miło, że będziemy mogli ponownie ze sobą pracować, ze względu na Joanny doświadczenie i znajomość branży hotelowej – komentuje Artur Trukawiński, dyrektor hotelu. Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, sięgający swoją historią do XV w. to czterogwiazdkowe Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowe , znajdujące się na terenie Parku Krajobrazowego Podlaski Przełom Bugu. W skład inwestycji o pow. 40 hektarów wchodzą : odrestaurowany zamek, historyczne stawy i zalew oraz podzamcze nawiązujące swoją architekturą do zabudowy folwarcznej. Otwarcie hotelu Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim planowane jest na pierwszy kwartał 2016 roku. Obiekt zaoferuje swoim gościom 204 pokoje i historyczne apartamenty, nowoczesne centrum konferencyjno – kongresowe, którego powierzchnia wraz foyer przekracza 1600m2, strefę wellness - Dr Irena Eris Beauty Partner, kryty basen ze strefą saun, restaurację i lobby bar na ponad 200 osób. Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim należy do Grupy Arche, która posiada w swoim portfolio również hotele historyczne: Pałac Łochów, Pałac Sieniawa, hotel Tobaco w Łodzi, jak również hotel Puławska Residence w Warszawie, hotel Arche w Siedlcach, oraz apartamenty hotelowe w Konstancinie-Jeziornie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Joanna Puchałka pokieruje sprzedażą Zamku Biskupiego w Janowie Podlaskim

  1. No widać, że Arturek tworzy spółdzielnię i obstawia stanowiska swoimi znajomymi z czasów Józefowa. W Arłamowie się nie udało to może tu się uda!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *