Czystość w hotelu to… kwestia wyboru

Jakub Klewaniec jest managerem
sprzedaży HoReCa w firmie VOIGT
− Profesjonalne Środki Utrzymania Czystości

Lśniące, czyste i zadbane powierzchnie podnoszą prestiż i przyczyniają się do pozytywnego odbioru hotelu
przez gości. Kompleksowe i systemowe rozwiązanie w zakresie sprzątania nie jest zarezerwowane dla
bogatych obiektów czy sieci hotelowych. To wybór każdego hotelu prowadzonego przez profesjonalistów.

Rozważania o czystości w hotelu nabierają
rumieńców, gdy uświadomimy
sobie, iż profesjonalne podejście do
tego tematu to nie wydatek a...
oszczędność. To proste i policzalne, czego nie
można powiedzieć o sprzątaniu „ad hoc” czy
podejściu na zasadzie „to tylko sprzątanie”, które
wciąż pokutuje w wielu hotelach.


Koncentraty vs. środki gotowe


Przede wszystkim należy zacząć od optymalizacji
procesów sprzątania, a to oznacza
tylko jedno: rezygnacja z tzw. „chemii gospodarczej”
na rzecz profesjonalnych środków
utrzymania czystości. Wybór jest szeroki
a oferta rozległa. Hotele rządzą się swoimi
prawami, dlatego w zakresie chemii profesjonalnej
proponowane są dwa rozwiązania.
Pierwsze to „pełne" oparcie się na koncentratach
(kuchnia, ciągi komunikacyjne, służba
pięter), drugie rozwiązanie to zastosowanie
systemu mieszanego tzw. fusion, czyli profesjonalnych
koncentratów dozowanych za
pomocą odpowiednich urządzeń w kuchni
i dla ciągów komunikacyjnych oraz gotowych
do użycia środków dla służby pięter.
Koncentraty charakteryzuje niski koszt stosowania,
lecz wymagają systemów dozowania,
czasu do przygotowania roztworu, opakowań
na roztwory. Posiadają ograniczony czas przydatności
do użycia, zwykle kilka dni (zależne od
stężenia i ch [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Jakub Klewaniec

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *