Ponad 70 procent turystów twierdzi, że nigdy nie korzysta z hotelowych minibarów - wynika z sondażu przeprowadzonego przez GO Airport Express wśród gości hoteli z USA.
Tylko 4 procent respondentów zadeklarowało, że zawsze korzysta z hotelowej mini-lodówki, a 20 procent powiedziało, że korzysta z niej czasami lub sporadycznie.
Zdaniem respondentów produkty w minibarkach są zbyt drogie i korzystają z nich tylko, aby przechowywać tam przekąski zakupione w innym miejscu.
Największą popularnością w minibarkach cieszą się napoje alkoholowe (najpopularniejsze wśród mężczyzn) i bezalkoholowe (te wybierają częściej kobiekty).
Te ostatnie kupują więcej wody butelkowanej (47 procent) w porównaniu z mężczyznami (35 procent). Kobiety kupują również zdrowsze przekąski, jak orzechy, czy granola.
- Dzisiejsi podróżni są bardziej świadomi budżetu i żyją zdrowiej, skomentował John McCarthy, prezes GO Airport Express. Hotele zaczynają reagować zmieniając ofertę i dostosowując się do preferencji swoich gości – dodał McCarthy.

Dodaj komentarz