Żywiec Zdrój zaświecił Słońce dla mieszkańców Warszawy

W Blue Monday, czyli najsmutniejszy dzień w roku, dla mieszkańców Warszawy zaświeciło Słońce. Na budynku zlokalizowanym w centrum miasta rozbłysła iluminacja, stanowiąca część niestandardowego projektu „Podaruj słońce”. Za jego pośrednictwem marka Żywiec Zdrój zachęca warszawiaków do dzielenia się pozytywnymi emocjami. Projekt realizowany jest w ramach kampanii, która obejmuje wprowadzenie na rynek limitowanej edycji smakowych produktów Żywiec Zdrój w słonecznych opakowaniach, kampanię na nośnikach zewnętrznych, materiały POS i działania w punkcie sprzedaży oraz projekt „Podaruj słońce”.   W ramach projektu „Podaruj słońce” działania podzielono na dwie fazy: teaser i reveal. Projekt rozpoczął się 18 stycznia, kiedy to tajemnicze słońce rozbłysło na warszawskim wieżowcu. Iluminacja w formie słońca włączana jest codziennie w godzinach 16:00-22:00, przyciągając uwagę zarówno mieszkańców, jak i mediów. Start drugiego etapu wyznaczyła data Blue Monday, uznawanego za najbardziej depresyjny dzień w roku, czyli 25 stycznia. Dopiero w tym dniu ujawniono organizatora projektu Żywiec Zdrój. Ulicą Świętokrzyską przeszedł korowód złożony z tancerzy, zachęcających przechodniów do wspólnej zabawy i przeciwstawienia się „smutnemu poniedziałkowi”. Osoby, które wzięły udział w wydarzeniu, jako pierwsze mogły „podarować” swoim bliskim słońce wyświetlane na budynku Q22, składając im życzenia za pośrednictwem specjalnej strony internetowej www.podarujslonce.pl. W ten sposób marka Żywiec Zdrój chciała zachęcić warszawiaków, do dzielenia się pozytywną energią i dobrymi emocjami, ponieważ to pomaga przetrwać zimową chandrę.   „Zależy nam na tym, aby nie tylko nasze produkty, ale też realizowane przez nas działania komunikacyjne wywoływały pozytywne emocje, wprawiały w dobry nastrój i zachęcały do dzielenia się dobrą energią z innymi. Niełatwo o to w ponure dni, kiedy zimno i brak słońca dają nam się mocno we znaki. Stąd pomysł na symboliczne podarowanie warszawiakom słońca, które teraz dzięki specjalnej aplikacji można przekazać bliskim – mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR w Żywiec Zdrój SA. „Chcieliśmy wywołać na twarzach mieszkańców uśmiech i sądząc po ich reakcjach, udało nam się to osiągnąć. To daje ogromną satysfakcję i zachęca do realizacji kolejnych nietypowych projektów, które nie tylko harmonijnie wpiszą się w przestrzeń publiczną, ale też przyniosą mieszkańcom dodatkową wartość” – podkreśla Inga Songin.   Akcja potrwa do 7 lutego – do tego dnia aktywna będzie strona www.podarujslonce.pl, za pośrednictwem której można składać życzenia i dzielić się słońcem z innymi. Elementem kampanii promującej owocową stronę Żywiec Zdrój w limitowanej „słonecznej” edycji są też nośniki zewnętrzne oraz materiały POS. Partnerem w realizacji instalacji świetlnej jest firma Echo Investment, właściciel budynku Q22, a wykonawcą agencja K2. Za działania PR akcji w fazie reveal odpowiada agencja Garden of Words.    

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *