Firma Polor dołącza do grona sponsorów Hotel Trends Poland&CEE

Firma Polor, wyłączny importer urządzeń marki Numatic w Polsce została Złotym Sponsorem konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 28-29 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Dwudniowa konferencja połączona z wyborem Hotelarzy Roku organizowana jest przez magazyn „Hotelarz” i firmę doradczą Horwath HTL. Numatic International Ltd jest największym brytyjskim producentem wysokiej klasy urządzeń czyszczących takich jak odkurzacze, ekstraktory do prania wykładzin, automaty do mycia posadzek, polerki wysokoobrotowe czy wózki serwisowe. Osobną grupę produktów stanowią wózki i odkurzacze przeznaczone dla hoteli. Od ponad 20 lat firma Polor jest wyłącznym importerem urządzeń marki Numatic w Polsce. Hotel Trends Poland & CEE to największe w regionie Europy Środkowo-Wschdniej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży hotelarskiej, gromadzące w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą, przedstawicieli firm developerskich i funduszy inwestycyjnych, architektów, projektantów oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Podczas listopadowego spotkania branży zostaną poruszone tematy dotyczące najistotniejszych zmian zachodzących na rynku hotelowym i ich wpływu na polskie hotelarstwo. Polscy i międzynarodowi eksperci przedstawią nowe trendy i będą dyskutować m.in. o koncentracji w branży hotelarskiej, która jest odpowiedzią z jednej strony na koncentrację po stronie Online Travel Agentów, a z drugiej – na rosnące znaczenie serwisów typu Airbnb; trwającym boomie inwestycyjnym i jego konsekwencjach; o tym, jak sprzedawać więcej przez własną stronę; o zarządzaniu pracownikami z generacji Y. Pierwszy dzień poświęcony będzie na dyskusje panelowe, drugi – na spotkania warsztatowe. W ramach Hotel Trends odbędzie się też gala, podczas której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku 2016 w takich kategoriach, jak m.in. dyrektor generalny roku, dyrektor sprzedaży i marketingu, revenue manager. W ubiegłorocznej konferencji uczestniczyło ponad 350 ekspertów, przedstawicieli najważniejszych światowych marek hotelowych, a także właścicieli i dyrektorów hoteli sieciowych i niezależnych, którzy wymieniali się wiedzą i doświadczeniami z różnych obszarów działalności oraz szukali odpowiedzi na kluczowe dla branży pytania.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *