Płać i wymagaj!

Autor: Zbyszek Bugaj
Czas zwrócić uwagę na jakość kształcenia młodych ludzi, a nie na liczbę studentów w szkołach

Od 15 lat trwa w Polsce boom edukacyjny. Każdy, kto tylko wykazuje odrobinę ambicji, chce się kształcić. Nic dziwnego, w 1989 r. w Polsce było tylko 7 proc. osób z wyższym wykształceniem! Nawet obecnie jest ich zaledwie tylko nieco ponad 10 proc. Tymczasem w Estonii czy na Łotwie ludzie, którzy skończyli studia, stanowią około
25 proc. społeczeństwa, a w Stanach Zjednoczonych i Skandynawii ten wskaźnik jest jeszcze wyższy
– sięga 30–35 proc. Tak więc do nadrobienia mamy całkiem spory dystans. Jednak z perspektywy tych 15 lat rodzi się pytanie, czy aby nie nadrabiamy zaległości, idąc na zbyt duże skróty.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *