Jaki jest rynek hotelarski w Olsztynie?

25 sierpnia odbyło się trzecie już spotkanie z cyklu „Śniadanie Hotelarza” – tym razem poświęcone rynkowi hotelarskiemu w Olsztynie. W debacie, która odbyła się w hotelu Warmiński, udział wzięli Maja Żuraw-Sowińska, dyrektor generalny hotelu Omega; Marek Hilla, dyrektor generalny hotelu Warmiński; Bartłomiej Wasilewski, prezes spółki Hotele Olsztyn, do której należy m.in. hotel Kopernik; Grzegorz Mikołajczyk, dyrektor ds. rozwoju w spółce Eurostyl, planującej budowę ponad 100-pokojowego hotelu w nowym kompleksie Centaurus oraz Krzysztof Otoliński, dyrektor biura promocji z Urzędu Miasta Olsztyna oraz Dorota Plebankiewicz, manager projektu z targów Expo Mazury w Ostródzie. Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego – patrona naszego cyklu – reprezentowali: Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP i Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP, a dyskusję prowadzili: Rafał Szubstarski z „Hotelarza” i Dariusz Futoma z Hortwath HTL. Podczas debaty, z której relacja opublikowana będzie we wrześniowym wydaniu „Hotelarza”, rozmawiano m.in. o tym, czy Olsztyn jest rynkiem biznesowym czy turystycznym; w których miesiącach odnotowuje najlepsze wyniki i ile wynoszą średnioroczne obłożenia i cena; jak jeden obiekt podający się za hotel może zniszczyć reputację całej branży; czy należy spodziewać się rozwoju rynku hotelarskiego w Olsztynie i czy tamtejsi hotelarze mogą liczyć na wsparcie miasta. A mogą, o czym świadczy choćby ciekawa akcja Visit Olsztyn „Nocujesz Zyskujesz”, w której ramach wszyscy goście nocujący w skategoryzowanych obiektach dostają znaczne zniżki w kilkudziesięciu miejscach w mieście włącznie z McDonald’sem, Sephorą i Triumphem.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *