Meetings Week Poland 2017 prezentacja wartości branży spotkań

Autor: Anna Patoleta
Podczas pięciodniowego cyklu konferencji i warsztatów Meetings Week Poland przedstawiciele polskiej i międzynarodowej branży spotkań rozmawiali o wyzwaniach, trendach i inspiracjach. Wydarzenie prezentujące wszystkie sektory branży ma na celu edukację, integrację i promocję przemysłu spotkań. Podczas piątej edycji MWP, która odbyła się w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula) w Warszawie i zgromadziła ok. 1,4 tys. uczestników, ogłoszono też wyniki badania opisującego wpływ przemysłu spotkań na gospodarkę Polski. 26 mld zł, czyli 1 proc. PKB, wart jest przemysł spotkań w Polsce – wynika z raportu Poland Meetings Impact. Raport, który określa wartość polskiego przemysłu spotkań – sektora, do którego zalicza się m.in. organizację wydarzeń korporacyjnych, konferencji, kongresów, szkoleń i podróży motywacyjnych (a jednym z ich głównych beneficjentów są hotele) – był obecny na wszystkich wydarzeniach Meetings Week Poland. Spotkania to 1 proc. PK B Po raz pierwszy w Polsce udało się policzyć wpływ branży na gospodarkę. Celem badania objętego projektem „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski – Poland Meetings Impact 2015” było określenie ekonomicznego znaczenia sektora spotkań i wydarzeń w Polsce i ukazanie ich wkładu w gospodarkę. Autorzy raportu zbadali ich znaczenie dla wartości dodanej, PKB i zatrudnienia. – Rezultatem badań było oszacowanie wkładu przemysłu spotkań w PKB na poziomie 1 proc. W 2015 r. ten wkład wyniósł ok. 26 mld zł, a wartość dodana brutto około 12 mld zł. Spotkania i wydarzenia organizowane w Polsce trwały średnio dwa dni, a w sumie wzięło w nich udział po [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *