Oznakowanie hotelu krok po kroku

Autor: Jarosław Włodarczyk. Autor jest właścicielem firmy Graffico, specjalizującej się w kompleksowym oznakowaniu firm, obiektów i sieci handlowo-usługowych
Dobrze widoczny hotel to prosta droga do sukcesu. Profesjonalne oznakowanie nie tylko podkreśla prestiż i ekskluzywny charakter obiektu, ale także ułatwia nawigację klientom. Jakie kroki należy podjąć, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie? Oznakowanie najlepiej zaplanować już na etapie budowy hotelu. Dzięki temu można od początku wziąć pod uwagę nie tylko lokalizację reklamy, ale także elementy montażowe związane z przedsięwzięciem – konstrukcyjne i podkonstrukcyjne czy szpilki i dystanse do montażu liter 3D. Dodatkowo warto też pamiętać o zasilaniu – musi być wyprowadzone w bezpośredniej lokalizacji reklamy. Jakie są korzyści takiego planowania? Przede wszystkim estetyka i niższe koszty. Często wykonawcy elewacji i dachu dają gwarancję na swoje elementy, dlatego późniejsza ingerencja w konstrukcje elewacyjne lub dachowe jest niewskazana. Jeżeli nie ma możliwości zaplanowania oznakowania na etapie budowy, bo hotel jest już wykończony, należy znaleźć optymalne miejsce na oznakowanie obiektu, z uwzględnieniem konstrukcji budynku, możliwości podłączenia zasilania i ingerencji w elewację hotelu. Cena a profesjonalizm Gdy już wybierze się kilka firm do rozmów na temat wyprodukowania oznakowania hotelu, pojawi się temat ceny inwestycji. Najtańszy produkt to często nieatrakcyjny design, słabe, „odchudzone” materiały i podzespoły, brak dbałości o szczegóły i obsługę pogwarancyjną, pracownicy zatrudnieni na czarno, świetlówki zamiast markowych diod, czyli trzykrotnie droższa eksploatacja w przyszłości. Najtańszym samochodem jest TATA, a jednak zapewne nikt nie zna ani jednej osoby, która nim jeździ? Dlaczego? Bo szuka się jakości, prestiżu, trwałości. I tego szukają też goście. Czy znajdą te cechy w najtańszym produkcie? Zdarza się, że firmy, które obsługują hotelowe działy marketingu w zakresie poligrafii czy gadżetów reklamowych, dostają zlecenia na reklamy wielkogabarytowe i świetlne, bo akurat są pod ręką. Nie mają w tym zakresie wiedzy, parku maszyn, nie znają technologii ani trendów. Próbują jednak coś zdziałać lub szukają podwykonawców. Rezultat jest taki, że klient dostaje słaby, zawodny produkt, który na pewno nie będzie cieszył oka ani estetyką, a [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *