Paulina Kołodziejczyk, związana wcześniej z hotelami Radisson Blu, jest dyrektorem generalnym pierwszego Polsce hotelu pod marką Leonardo Royal w Warszawie, a Marcin Sadło, pracujący ostatnio w InterContinentalu Warszawa, objął funkcję key account regional managera odpowiedzialnego za wprowadzanie marki Leonardo na polski rynek. Jeszcze w tym roku sieć chce się powiększyć o kolejne dwa hotele: w Warszawie i Krakowie.
Paulina Kołodziejczyk posiada 11-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobyła w grupie Carlson Rezidor. Zaczynała w 5-gwiazdkowym Radissonie Blu w Krakowie, następnie była project managerem i rooms division managerem w 4-gwiazdkowym Radissonie Blu Sobieski w Warszawie. Była nominowana do nagrody Young Leader of the Year 2012 w sieci Carlson Rezidor. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie ukończyła Ekonomię Międzynarodową ze specjalizacją Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw.
Marcin Sadło posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zaczynał od praktyk na stanowisku barmana w hiszpańskim hotelu 4-gwiazdkowym Marina Skorpios na Majorce. Następnie trafił do hotelu Radisson Blu w Warszawie. W 2007 r. rozpoczął pracę w hotelu InterContinental Warszawa, gdzie pełnił funkcje reservation agent, convention sales executive a przez ostanie 5 lat senior sales manager. Doświadczenie w sprzedaży zyskał będąc liderem projektów takich jak: Konferencja Klimatyczna ONZ w 2013 r. oraz Szczyt NATO z 2016 r.. Odbył też kurs protokołu dyplomatycznego w Europejskiej Akademii Dyplomacji. W Leonardo Royal Hotel Warsaw odpowiednialny jest za wdrożenie marki Leonardo na polski rynek. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie.
Sieć Leonardo, która zadebiutowała w Polsce wiosną tego roku wydzierżawiając 4-gwiazdkowy JM Hotel przy ul. Grzybowskiej, planuje wprowadzić w najbliższych miesiącach jeszcze jeden hotel w Warszawie oraz przejąć pod lifestyle’ową markę NYX hotel w Krakowie.
