Hotel Marketing Conference 2017

26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce – Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji był „Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli”.



Hotel Marketing Conference to największa konferencja marketingowa dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. W tegorocznej edycji w obydwu miastach wzięła udział rekordowa liczba 800 uczestników, w tym właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli oraz apartamentów. W ciągu dwóch dni wydarzenia uczestnicy mieli okazję zobaczyć dwadzieścia merytorycznych prezentacji i prelekcji. Skupione były one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to dziedzina, która obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Arkadiusz Czerwiński, Profitroom

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *