Revenue management w praktyce

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 19 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.

Spotkanie poprowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, Revenue Manager w Louvre Hôtels Group. Celem szkolenia było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce. Uczestnicy w ankietach po szkoleniu bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *