Dobra chemia to nie wszystko

Sprzątanie pomieszczeń hotelowych opiera się na odpowiednio dobranej chemii oraz ułatwiających pracę urządzeniach. Jednak zasadnicze są właściwe procedury, które pomogą wprowadzić specjaliści z dobrych firm oferujących te produkty.

Najczęściej popełnianym błędem podczas sprzątania pomieszczeń hotelowych jest stosowanie produktów, które stopniowo degradują powierzchnie. Jeżeli ktoś zakłada, że ten problem go nie dotyczy, bo stosuje wyspecjalizowaną chemię, to jest w błędzie. Zjawisko niszczenia powierzchni jest nagminne, szczególnie w obszarze łazienek i sanitariatów hotelowych, nawet gdy stosowane są profesjonalne środki utrzymania czystości. Właściwe sprzątanie to usuwanie zabrudzeń bez uszkadzania powierzchni. Najczęściej jest tak, że powierzchnia ulega uszkodzeniu już w dwa miesiące od oddania do użytku danej strefy. To, że na pierwszy rzut oka powierzchnia wygląda „w porządku”, nie znaczy, że nie jest uszkodzona. W tym zakresie pomagać powinni producenci środków czystości.

Sprzątać mądrze

Sprawa jakości chemii jest drugorzędna, ze względu na wyrównanie poziomu jej jakości wśród czołowych graczy na rynku. Największy wpływ na efektywne sprzątanie mają procedury, których wprowadzenie oferuje fachowy producent profesjonalnych środków czystości. Szybko zweryfikujemy, czy rozmawiamy z [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Jakub Klewaniec, VOIGT

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *