Czy jesteś gotowy na RODO? Poradnik hotelarza

Już 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie 2016/679 o ochronie danych osobowych (tzw. RODO). Nowe przepisy obejmą także branżę hotelarską. Hotele przetwarzają wiele danych osobowych, w tym dane pracowników, gości oraz innych osób korzystających z usług świadczonych w hotelu. Każdy hotel powinien zatem dostosować się do nowych wymagań prawnych. Przygotowanie się na obowiązywanie […]

Czytaj dalej


Channel Manager – tajna broń revenue management

Chcesz rozśmieszyć Boga? Opowiedz mu o swoich planach na przyszłość – o prawdziwości tej sentencji przekonał się niejeden revenue manager, którego plany nie raz przekreślały niespodziewane zmiany w trendach sprzedaży. Jednak i takie przeszkody można pokonać. Potrzebny jest tylko skuteczny oręż – sprawdzony asystent w sprzedaży online. Dynamiczny i zawsze pod ręką. Profitroom Channel Manager. […]

Czytaj dalej


Parking i drogi dojazdowe przed hotelami

Rozpoczynając prowadzenie hotelu przedsiębiorcy koncentrują się głównie na jak najlepszym przygotowaniu budynku, w którym będzie mieścił się obiekt, jak również na jego wyposażeniu. Kwestia parkingu i drogi dojazdowej do hotelu często jest pomijana lub bagatelizowana. Jest to dużym błędem, bowiem uchybienia z tym związane mogą sprawić sporo kłopotów osobie prowadzącej hotel Jakie są normy prawne, […]

Czytaj dalej


Przy Porcie Lotniczym Wrocław powstaną dwa hotele

Grupa Arche wiosną planuje rozpoczęcie budowy 120-pokojowego hotelu przy lotnisku we Wrocławiu. Ukończony ma być pod koniec przyszłego roku. Również sam Port Lotniczy Wrocław chce uruchomić swój hotel. Obecnie jest na etapie wyboru globalnej marki, pod którą będzie działał. Hotel Arche powstanie u zbiegu ul. Rdestowej i Granicznej w sąsiedztwie terminalu. W 3-gwiazdkowym obiekcie oprócz […]

Czytaj dalej


Czystość to pieniądz

Wygoda, komfort oraz czystość to niezbędne minimum, które hotel musi zapewnić swoim gościom. Od tych czynników zależy bowiem „być albo nie być” obiektu oferującego noclegi. Zła opinia spowodowana niedociągnięciami w sprzątaniu czy brakiem higieny może ciągnąć się za hotelem bardzo długo. Dlatego tak ważna jest właściwa organizacja pracy służby pięter, odpowiedni dobór środków czystości oraz […]

Czytaj dalej