Transakcja Marriotta za 4,7 mld dolarów w segmencie timeshare

Firma Marriott Vacations Worldwide przejęła sieć obiektów wypoczynkowych Interval Leisure Group sprzedawanych w systemie timeshare (inwestorzy wykupują czasową własność nieruchomości w określonym przez siebie terminie przez 15-30 lat) za ok. 4,7 miliarda dolarów. ILG posiadało wyłączną licencję na sprzedaż nieruchomości w systemie timeshare pod markami sieci Starwood, która została kupiona w 2016 r. przez Marriott International. Spowodowało to, że obydwie firmy – Marriott Vacation Worldwide i Interval Leisure Group –miały umowy licencyjne na wyłączność z tą samą siecią Marriott International. Transakcja sprzedaży ILG , która sfinalizowana ma być do końca roku, rozwiązuje ten problem. Interval Leisure Group posiada ponad 40 nieruchomości, w których udziały kupiło 250 tys. „czasowych właścicieli”, a także sieć wymiany pobytów, która obejmuje blisko dwa miliony członków w ponad 3,2 tys. ośrodków na całym świecie. Po przejęciu ILG, Marriott Vacation Worldwide będzie globalnym licencjobiorcą siedmiu luksusowych marek wakacyjnych: Marriott Vacation Club, Grand Residences by Marriott, Ritz-Carlton Destination Club, Sheraton Vacation Club, Westin Vacation Club, St. Regis Residence Club i Hyatt Residence Club.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *