Brud niech pozostanie za drzwiami

Dobra mata nie nasiąknie wodą i piaskiem po kilku godzinach użytkowania. Brud i wilgoć powinny opadać na jej dno, a nie utrzymywać się na powierzchni

Do 80 proc. brudu wnoszonego do hotelu można zatrzymać w wejściu. Pomogą w tym maty wejściowe, które zatrzymują kurz, piasek i bród wnoszony do pomieszczeń. Dzięki temu nie tylko podniosą czystość w hotelu, ale także obniżą koszty sprzątania. Maty umiejscawiamy przy wejściu do hotelu: w holu, przy recepcji – we wszystkich tych miejscach, gdzie podłogi są najbardziej narażone na brud i zniszczenie. Wyposażone w gumowe podłoże maty zachowują przyczepność do posadzek i – dzięki temu – tworzą antypoślizgowy element wyposażenia wnętrz. Jeden metr kwadratowy maty jest w stanie zatrzymać i pochłonąć około 5,5 litra wody i cztery kilogramy zabrudzeń wnoszonych do pomieszczeń w postaci kurzu, piasku itp.

Ciąg czyszczący w hotelu optymalnie powinien składać się z trzech stref. Najczęściej ogranicza się go do dwóch. Pierwsza – znajdująca się na zewnątrz zatrzymuje największe zabrudzenia. Sprawdzają się tu, charakterystyczne gumowe wycieraczki ażurowe. Druga strefa – przejściowa – gdzie sprawdzają się wycieraczki profilowane. Trzecią strefę najlepiej wyposażyć w tekstylny chodnik, na którym obuwie można osuszyć. Producenci oferują duży wybór wzorów bieżnika i szeroką gamę kolorów (można je dopasować praktycznie do każdego wnętrza). Pośród tych produktów wyróżniamy: wycieraczki specjalistyczne, maty absorpcyjne i wycieraczki systemowe w profilach aluminiowych.

Wycieraczki specjalistyczne
- aluminiowo-gumowe-maty z profilu
gumowego (faliste lub sinusoidalne),
ba [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *