Leasing pościeli według hotelarza

Z leasingu pościeli korzystamy od otwarcia hotelu pięć lat temu. Wówczas ta forma korzystania z bielizny hotelowej jeszcze raczkowała, a hotele z wielką powściągliwością powierzały swoje zaufanie dostawcom tej usługi. W naszym przypadku kalkulacja kosztów jednorazowej inwestycji i jej późniejszej amortyzacji oraz kosztów prania wypadła mniej korzystnie niż możliwość stałego zabezpieczenia bielizny hotelowej i kosztu opartego na rzeczywistym miesięcznym zapotrzebowaniu.



Braliśmy również pod uwagę nasze niewielkie możliwości magazynowe, koncept hotelu zakładający minimalny wkład pracy personelu oraz uczciwy podział obowiązków i odpowiedzialności za tekstylia z obsługującym nas partnerem. Wówczas hotel nie jest jedyną stroną, której zależy na utrzymaniu pościeli w nieskazitelnym stanie. Obie strony pracują na swój wizerunek, kontrolują wzajemnie swoje praktyki i dbają o opłacalność współpracy. W trakcie przetargu szukaliśmy dostawcy, który zdoła dostarczyć tekstylia najlepszej jakości, o standardzie odpowiadającym gościom międzynarodowych marek hotelowych. Chcieliśmy, aby zapewnił nam ciągłość i niezmienność w trakcie kolejnych uzupełnień oraz błyskawiczny tryb, gdyby było to konieczne. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Salesianer Miettex, weryfikując bezpośrednio ich doświadczenie i skalę działalności.

Czym się kierować podczas doboru pościeli?

Projekt naszego pod [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Miłosz Stanisławski, dyrektor Sound Garden Hotel Warszawa

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *