Prawo do prywatności gościa hotelowego

Jedną z podstawowych zasad obowiązujących w hotelarstwie jest pełne poszanowanie prawa do prywatności gościa hotelowego. I choć może się to wydać truizmem, goście oczekują, że to, co zdarzyło się podczas ich pobytu w hotelu, na zawsze już tam pozostanie. Jednakże oczekiwanie to może okazać się trudne do spełnienia w sytuacji, w której powszechne stało się […]

Czytaj dalej


W Poznaniu otwiera się hotel Altus

Wmaju pierwszych gości przyjąć ma 3-gwiazdkowy hotel Altus ze 109 pokojami w Poznaniu, zlokalizowany w jednej z pięciu wież Domów Towarowych Alfa, które powstały w latach 70. ubiegłego wieku. Obiekt należy do spółki Altus Hotel Leszek Mięczkowski, a zarządza nim grupa Dobry Hotel. Budynek, w którym znajduje się hotel, został wyburzony do samej konstrukcji, zdjęto […]

Czytaj dalej


Dyrektor sprzedaży hoteli luksusowych Orbisu

Paweł Feliszek objął w centralnym biurze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis stanowisko dyrektora sprzedaży w segmencie hoteli luksusowych w regionie Europy Wschodniej. Z Orbisem związany jest od 2007 r. Rozpoczynał jako concierge w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Po roku awansował do działu sprzedaży konferencji i bankietów. Przez siedem lat kierował działem sprzedaży, a od 2015 r. […]

Czytaj dalej


Zarządzanie poligrafią w hotelu – jak drukować, aby było dobrze

W branży hotelarskiej nadruki pojawiają się na wszystkich materiałach należących do systemu identyfikacji wizualnej, na różnych powierzchniach, w różnych technologiach. Zapanowanie nad produkcją, utrzymanie standardów druku i logistyka materiałów poligraficznych potrafią okazać się zupełnie niespodziewanym, a poważnym problemem hotelarza. Chyba każdy spotkał się z tym rodzajem zaskoczenia, gdy po wydrukowaniu materiałów reklamowych okazywało się, jak […]

Czytaj dalej


Grupa Arche otworzyła Koszary Góra Kalwaria

W Górze Kalwarii koło Warszawy otwarto 3-gwiazdkowy hotel Koszary z 82 pokojami w XIX-wiecznym budynku po byłym garnizonie. Obiekt utrzymany jest w loftowym stylu z zachowaniem oryginalnych elementów. Do historii miejsca nawiązują fototapety na korytarzach wykonane na podstawie starych zdjęć związanych z koszarami i obecnością wojska w Górze Kalwarii. W pokojach i częściach wspólnych zachowano […]

Czytaj dalej


Nowa dyrektor marketingu w Dobrym Hotelu

Hanna Lasoń została dyrektor marketingu grupy Dobry Hotel, zarządzającej dziewięcioma hotelami. Karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez 12 lat pracowała w hotelu Haffner w Sopocie. Zaczynała od stanowiska marketing & sales executive, a w 2010 r. została dyrektorem […]

Czytaj dalej


Lekki produkt wielkiej wagi

Wygodny, pozwalający na regenerację sen w miękkiej, świeżej i czystej pościeli, poza czystością i wystrojem hotelowych wnętrz, jest sprawą podstawową. Goście przecież przyjeżdżają do hotelu, aby się wyspać, wypocząć i zregenerować. Jaka więc ma być pościel, aby nocleg wywarł na nich pozytywne wrażenie i na długo pozostał miłym wspomnieniem? Czym różni się pościel hotelowa od […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor hotelu Wisła Premium

Łukasz Mączka objął stanowisko dyrektora hotelu Wisła Premium w Wiśle. Z branżą hotelarską związany jest od pięciu lat. Zaczął od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Liburnia w Cieszynie. Przez trzy lata pracował w Centrum Green Hill & SPA w Wiśle, gdzie przeszedł ścieżkę od specjalisty ds. sprzedaży do kierownika obiektu. – Rozpoczynając […]

Czytaj dalej