Rodzina w hotelu – jak ją przyciągnąć?

Wakacje to okres żniw dla właścicieli hoteli w miejscowościach wypoczynkowych, gdy mogą osiągać nawet 100-proc. obłożenie. Jednak aby było to możliwe, muszą zostać spełnione określone warunki. Głównym jest dostosowanie oferty do klienta rodzinnego, który dominuje w tym okresie, jak również podczas długich weekendów czy świąt. Hotelarze prześcigają się więc w zapewnianiu atrakcji, dzięki którym pobyt w ich obiekcie będzie udany zarówno w razie pięknej pogody, jak i braku słońca – pisze w najnowszym „Hotelarzu” Rafał Rosiejak, szef działu doradztwa i rozwoju projektów hotelowych w Colliers International.

Ponadto rozmawiamy z Violettą Hamerską przewodniczącą kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie o tym jak w ciągu 10 lat od I edycji kampanii, zmieniło się podejście hotelarzy i oferta hoteli skierowana do rodzin z dziećmi.

W sekcji „Zarządzanie” Tomasz Pieniążek, partner w Mumotive Consulting Group pisze o procedurze restrukturyzacyjnej, Anna Jabłońska o lobbingu miast przeciwko wynajmowi krótkoterminowemu, a Krzysztof Czyżewski, współwłaściciel Czyżewscy Kancelaria Adwokacka o Social media policy – co to jest i czy warto, żeby hotel ją miał?

W najnowszym „Hotelarzu” czytelnicy znajdą także raport o społecznej odpowiedzialności hotelu i jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ.

Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *